Re: [Friesland-genealogy] Grafstenen/zerken

  • A.G Musquetier
    Message 1 of 10 , Nov 2, 2003
      Hallo

      Ja ze hebben foto's van bijna alle graven van Friesland

      Anton
      Message 2 of 10 , Nov 2, 2003
        Hallo Menno,

        Wel bestaat er www.begraafplaats.org/bp/nl/ Daar kun je wel wat foto's
        vinden.

        Prettige zondag

        Bert Wijnstra

        Message 3 of 10 , Nov 2, 2003
          Lijstgenoten,

          Liske Rynja heeft ook een website. Zo te zien is daar aardig wat informatie van het grafschriftenproject terug te vinden op http://webserv.nhl.nl/~rynja/wgnnl.htm

          Misschien handig om daar eerst even te zien wat één en ander inhoudt, voordat iedereen haar massaal gaat mailen :-))

          Met vriendelijke groet,
          Nynke van den Hooven.

[...]

          <knip>

        • Melle van der Heide
          Message 4 of 10 , Nov 2, 2003
            Exclusive Video Premiere - Britney Spears
            http://launch.yahoo.com/promos/britneyspears/
          • Melle van der Heide
            Message 5 of 10 , Nov 2, 2003
              Hallo lijstgenoten,

              Bij het vervolmaken van mijn kwartierstaat stuit ik op het volgende:

              1 Rintje Dijkstra.
              Rintje trouwde op 10-05-1879 in Wonseradeel[FR] met Trijntje van der Werf.

              Kinderen van Rintje Dijkstra en Trijntje van der Werf:
              1.1 Akke Dijkstra, geboren op 15-01-1880. Overleden op 17-10-1970.
              1.2 Anna Dijkstra, geboren op 15-01-1880 in Wymbritseradeel[FR].
              1.3 Jitske Dijkstra, geboren op 20-11-1881 in Wymbritseradeel[FR].
              1.4 Johannes Dijkstra, geboren op 20-08-1890 in Workum[FR].

              Op zoek naar de ouders van deze Rintje kom ik meerdere gegadigden tegen omdat de Dijkstra's zo
              groot in getale zijn. Misschien kan iemand die dit al heeft onderzocht mij vertellen welke ouders
              de goede zijn?

              Met vriendelijke groet,
              Melle van der Heide

              Exclusive Video Premiere - Britney Spears
              http://launch.yahoo.com/promos/britneyspears/
            • k.v.d.wal
              Message 6 of 10 , Nov 2, 2003
                Nynke het is een HEM

                Liske Rynja heeft ook een website. Zo te zien is daar aardig wat informatie
                van het grafschriftenproject terug te vinden op http://webserv.nhl
                nl/~rynja/wgnnl.htm

                Misschien handig om daar eerst even te zien wat ��n en ander inhoudt,

                Yahoo! Groups Sponsor

                Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

                com/group/Friesland-genealogy

              • A.G Musquetier
                Message 7 of 10 , Nov 2, 2003
                  hallo menno

                  De url stond toch in de mail waar ik op reageerde, goed lezen.
                  Anton