Boorsma

  • rodinmk@cs.com
    Message 1 of 4 , Nov 2 12:55 AM
      Hallo vrienden,

      Ik ben op zoek naar de kinderen van Wierd Pieters Hylarides, geb. 20-11-1821
      en Jantje Wybrens Boorsma, geb. 7-10-1816. Kan iemand me helpen ?

      Menno Knul

    • van 't Zet
      Message 2 of 4 , Nov 2 8:35 AM
        Menno,
        Wierd huwde op 3 juni 1843 met Trijntje Aukes Nauta overleden 8 oktober 1849
        Wymbritseradeel 25 jaar gehuwd .

        Huwelijk met Jantje Boorsma op 7 januari 1858 Wonseradeel
        Jantje overleden 5 november 1867 Wonseradeel , 51 jaar gehuwd.
        geboren Pieter op 15 maart 1860 te Wonseradeel

        Carla van 't Zet

        Ik ben op zoek naar de kinderen van Wierd Pieters Hylarides, geb. 20-11-1821
        en Jantje Wybrens Boorsma, geb. 7-10-1816. Kan iemand me helpen ?

        Menno Knul

        [
      • atty de waard
        Message 3 of 4 , Nov 2 10:32 AM
          Hoi Menno,
          Ja, en dit alles is te vinden op de varkenvisser site! Neem eens de moeite
          om zelf te zoeken?!
          Groet,
          Atty
          Message 4 of 4 , Nov 2 1:32 PM
            Menno.
            Zoeken op de site levert heel wat gegevens op,

            Wierd Pieters geboren 20-11-1821 overleden 16-11-1898 Wonseradeel 77 jaar
            weduwnaar
            Jantje Wiebrens Boorsma overleden 5 november 1867 Wonseradeel, 51 jaar
            gehuwd

            Geboorteakte Wymbritseradeel, 1824
            Aangiftedatum 19 april 1824, akte nr. 70
            Trijntje Nauta, geboren 18 april 1824
            dochter van Auke Jurjens Nauta en Corneliske Wybrens Jaarsma

            Geboorteakte Wymbritseradeel, 1844
            Aangiftedatum 6 februari 1844, akte nr. 27
            Korneliske Hylarides, geboren 4 februari 1844
            dochter van Wierd Pieters Hylarides en Trijntje Aukes Nauta

            Geboorteakte Wymbritseradeel, 1846
            Aangiftedatum 10 november 1846, akte nr. 213
            Pieter Hylarides, geboren 8 november 1846
            zoon van Wierd Pieters Hylarides en Trijntje Aukes Nauta

            Geboorteakte Wymbritseradeel, 1849
            Aangiftedatum 28 juli 1849, akte nr. 171
            Auke Hylarides, geboren 27 juli 1849
            zoon van Wierd Pieters Hylarides en Trijntje Aukes Nauta

            Geboorteakte Wonseradeel (mairie Witmarsum), 1816
            Aangiftedatum 9 oktober 1816, akte nr. 57
            Jantje Boorsma, geboren 7 oktober 1816
            dochter van Wybren Douwes Boorsma en Yttje Johannes Althusius

            Huwelijksakte Wonseradeel, 1840
            Man: Thijs Douwes Bruinsma
            Vrouw: Jantje Wybrens Boorsma
            Datum: 23 mei 1840 Akte nr. 41

            Geboorteakte Wonseradeel, 1817
            Aangiftedatum 15 september 1817, akte nr. 162
            Thijs Bruinsma, geboren 13 september 1817
            zoon van Douwe Thijssens Bruinsma en Sjuttje Folkerts Dijkstra

            Overlijdensakte Wonseradeel, 1857
            Aangiftedatum 19 februari 1857, blad nr. 8
            Thijs Douwes Bruinsma, overleden 18 februari 1857, oud 39 jaar, gehuwd

            Geboorteakte Wonseradeel, 1841
            Aangiftedatum 6 juni 1841, blad nr. 67
            Douwe Bruinsma, geboren 6 juni 1841
            zoon van Thijs Douwes Bruinsma en Jantje Wybrens Boorsma

            Geboorteakte Wonseradeel, 1844
            Aangiftedatum 7 maart 1844, blad nr. 37
            Ytje Bruinsma, geboren 6 maart 1844
            dochter van Thijs Douwes Bruinsma en Jantje Wybrens Boorsma

            Geboorteakte Wonseradeel, 1845
            Aangiftedatum 11 december 1845, blad nr. 148
            Sjoerdtje Bruinsma, geboren 11 december 1845
            dochter van Thijs Douwes Bruinsma en Jantje Wybrens Boorsma

            Geboorteakte Wonseradeel, 1848
            Aangiftedatum 4 mei 1848, blad nr. 58
            Wapke Bruinsma, geboren 3 mei 1848
            dochter van Thijs Douwes Bruinsma en Jantje Wybrens Boorsma

            Geboorteakte Wonseradeel, 1850
            Aangiftedatum 1 april 1850, blad nr. 46
            Douwe Bruinsma, geboren 31 maart 1850
            zoon van Thijs Douwes Bruinsma en Jantje Wybrens Boorsma

            Geboorteakte Wonseradeel, 1852
            Aangiftedatum 14 oktober 1852, blad nr. 131
            Antje Bruinsma, geboren 13 oktober 1852
            dochter van Thijs Douwes Bruinsma en Jantje Wybrens Boorsma

            Geboorteakte Wonseradeel, 1855
            Aangiftedatum 20 februari 1855, blad nr. 33
            Wybren Bruinsma, geboren 19 februari 1855
            zoon van Thijs Douwes Bruinsma en Jantje Wybrens Boorsma

            Carla