Froukje de Vries

  • Berg, Sjoukje van der
    Message 1 of 1 , Oct 31, 2003
      Hallo iedereen,

      Ik ben opzoek naar gegevens van Froukje de Vries, geboren 8 september 1870 te Achtkarspelen overleden op 25 augustus 1936, oud 65 jaar, weduwe in achtkarspelen
      Ze is een dochter van
      Sjoukjen Hendriks van der Tuin, geboren 25 februari 1829 te Surhuisterveen, overleden op 11 april 1906, oud 77 jaar, weduwe in Achtkarspelen
      getrouwd 03-12-1870 te Achtkarspelen met Gerrit Annes (Siebes) de Vries, arbeider, geboren op 09-08-1825 om 20.00 uur te Surhuisterveen, overleden op 25-02-1901 te Achtkarspelen

      Groetjes Sjoukje van der Berg