Familie van der Tuin

  • Berg, Sjoukje van der
    Message 1 of 8 , Oct 31, 2003
      Geachte Leden,

      Mijn over overgrootouders zijn Hendrik Eerdes van der Tuin , arbeider, geboren te Surhuisterveen op 18 juli 1852, wonende aldaar, overleden voor 1928, Gehuwd 11- 9-1886 (d-m-j) Achtkarspelen met: : Joukjen Abrahams Elzinga,
      arbeider, geboren te Surhuizum (gem. Achtkarspelen) op 27 januari 1852, overleden te Harkema Opeinde op 8 december 1928.dochter van Abraham Joukes Elzinga en Ubeltje Joostes Kamminga

      Mijn overgrootvader was Joost van der Tuin, geboren 21 november 1881getrouwd op 16 december 1905 met Antje van der Veen geboren op geboren 13 mei 1887 in achtkarspelen Dochter van Sybe Ruurds van der Veen en Geeltje Elzinga N.B. Kind erkend bij huwelijk ouders d.d. 21 december 1895

      Wie zou mij aan meer gegevens over deze families kunnen verzorgen

      Groetjes Sjoukje van der Berg
    • k.v.d.wal
      Message 2 of 8 , Oct 31, 2003
        From: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
        Date: vrijdag 31 oktober 2003 09:48:00 uur
        To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
        Subject: [Friesland-genealogy] Familie van der Tuin

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

        Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

        com/group/Friesland-genealogy

      • siebejan_postema
        Message 3 of 8 , Dec 31, 2004
          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Berg, Sjoukje van der"
          <svanderberg@k...> wrote:
> [...]
          december 1895

          > Wie zou mij aan meer gegevens over deze families kunnen verzorgen

          Als Antje van der Veen haar opa en oma Ruurs Andries van der Veen en
          Antje Jans Postma zijn kan ik je met de Postma's wel verder helpen
          Je eigen naam van der Berg ben ik wel in geinteresseerd mijn moeder
          is er nl. ook een
        • Marinus
          Message 4 of 8 , Dec 31, 2004
            Hallo mijn naam is Marinus van Beek

            En nieuw in de groep ik kwam het volgende tegen

[...]

            nu ben ik wel benieuwd naar Antje Jans Postma daar ik een afstammeling ben
            van een Postma van mijn moederskant en die loopt terug tot junnie 1799 in
            Blija dat begint voor zo ver ik weet met een Ate Jans

            groet en een voorspoedig 2005

            Marinus van Beek
            marinus.beek@...

          • Anthony Hofstee
            Message 5 of 8 , Dec 31, 2004
              If you are interested in Ruurd Andries van der Veen, I have another 2 or 3
              generations back. Tony

            • Streekstra
              Message 6 of 8 , Dec 31, 2004
                Tony,
                alive and kicking!
                Missed you, all the best for 2005,
                Peter Nanne Streekstra
> [...]

                >van een Postma van mijn moederskant en die loopt terug tot junnie 1799 in
                >Blija dat begint voor zo ver ik weet met een Ate Jans

                Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin alle sinds 8 juli 1999

              • siebejan_postema
                Message 7 of 8 , Jan 1, 2005
                  --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Marinus"
                  <marinus.beek@h...> wrote:
> [...]
                  1799 in
                  > Blija dat begint voor zo ver ik weet met een Ate Jans

                  ik denk dat ik je met de postma's niet kan helpen mijn voorvader is
                  Cornelis Hayes in Drogeham 1779-1811, en de naam Ate komt er ook in
                  de rechte lijn niet in voor.
                • siebejan_postema
                  Message 8 of 8 , Jan 1, 2005
                    --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Anthony Hofstee
                    <ahofstee@s...> wrote:
                    > If you are interested in Ruurd Andries van der Veen, I have
                    another 2 or 3
                    > generations back. Tony

                    in de generaties van der Veen ben ik wel geinteresseerd ik heb Ruurd
                    Andries van der Veen 15-6-1826 Drogeham overl 30-12-1895 te
                    Surhuizum gehuwd met Antje Jans Postma

                    12/30/2004

                    > --
                    12/30/2004