compliment aan tresoar

  • Betty
    Message 1 of 2 , Oct 2, 2003
      Hallo Groep,
      Volgende wil ik jullie niet onthouden, omdat ik dit zelf héél positief en stimulerend vind.

      Naar aanleiding van uw e-mail waarin u aangeeft dat u een foutje in één van onze databases heeft gevonden kan ik meedelen dat u gelijk heeft en dat wij dit zullen herstellen. Trijntje Teyes is bij haar overlijden inderdaad 65 jaar i.p.v. 56 jaar. Om technische redenen worden de zoekdatabases op het internet echter niet direct maar pas na een groot aantal mutaties ververst. Bedankt voor uw reactie. Voor meer foutmeldingen houden wij ons aanbevolen.

      Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

      Met vriendelijke groet,

      Johan Steendam, medewerker bestandsbeheer

    • T. Dolstra
      Message 2 of 2 , Oct 2, 2003
        Hallo Betty en GROUP.
        Ik sluit mij hier van harte bij aan. Ook ik heb soortgelijke ervaringen
        en ik heb gemerkt dat er altijd op wordt gereageerd en verbeterd. Een
        wees eerlijk.... Wat hebben we veel plezier van deze "informatiebron ".
        Vriendelijke groeten
        Tabe Dolstra

[...]

        of: http://go.to/frgen .

        8 juli 1999 geposte berichten staat op