Halma / Terpstra <1800

  • moregrolsch
    Message 1 of 1 , Sep 29, 2003
      Gegroet allen!

      De personen die hieronder vermeld staan,
      zijn Nammem Nammes Halma en Trijntje Annes Terpstra.

      ----
      Trouwregister Hervormde gemeente Jelsum, 1787
      DTB nr: 472, 1667 - 1810
      Vermelding: Bevestiging huwelijk van 13 mei 1787, Jelsum
      Man: Nammen Nammens, Stiens
      Vrouw: Trintje Annes, Jelsum
      ----

      Ik heb een vermoeden omtrend de ouders van deze Halma, en de hoop
      deze aan "mijn" Halma's te kunnen verbinden.

      Ik heb echter geen idee hoe ik de namen van z'n ouders kan
      achterhalen!

      Al wat ik verder weet (waarschijnlijk)
      geboren te Hallum:1756-09-16
      gedoopt te Hallum:1757-10-17

      Kan iemand me helpen met Tips hoe te werk te gaan (en/of de gezochte
      informatie?)
      Kan ik die wellicht in dat trouw-register vinden?