Pieter Bennes Reitsma

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 1 , Aug 2, 2000
      Ik heb een vraag: voor een collega van mij ben ik op zoek naar
      Pieter Bennes Reitsma, geboren 26-6-1864 in Blija
      zoon van Benne Pieters Reitsma en Geertje Boonstra.
      Pieter is op 10 mei 1883 vertrokken naar Noord-Amerika. Ik denk dat ik hem
      heb gevonden op de passagierslijst van het SS Zaandam (nr. 90), dat op 26
      mei in New York aankwam.

      Kan iemand mij tips geven hoe ik meer over hem zou kunnen vinden in de USA?
      Ik heb het geprobeerd in de gegevens van de Mormonen, in de Social Security
      Death Index en in de lijsten van Ellis Island, maar tot nu toe kan ik hem
      niet vinden.

      Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groeten / With kindest regards,

      @ndrys Stienstra, Burgum (Frl)