gezocht berent martens

  • rvaurich1967
    Message 1 of 1 , Sep 26, 2003
      gezocht: berent martens (bernardus martinus) geboren in de periode
      1685-1695 in Noord Nederland (Friesland, Drenthe, Goningen, Oost
      Friesland)

      Berent martens: gegevens die ik heb van HCL geven alleen ondertrouw
      en trouwdatum te Leeuwarden.

      Gegevens van berent martens gedoopt 1692 te Wirdum (D) heb ik al en
      ben die verder aan het onderzoeken in het sippebuch Wirdum.

      Alles is welkom

      gr, Richard van Aurich