Leendert Kramer x 1877 Cornelia Ferwerda Bolsward

  • Jan F. Boven
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2000
      Hallo allemaal,

      Namens een collega van mij, Cor Kramer, stel ik de volgende vraag:

      Wie weet er meer van bovengenoemd paar (de overlijdensdatum van haar is
      in Gen Lias te vinden). Dan doel ik met name op hem.

      Volgens Cor zou zijn overgrootvader heel oud zijn geworden (ergens
      achter in de negentig). Op zich zou dit kunnen kloppen, omdat zijn
      overlijden niet in de bestanden van Gen Lias is te vinden.

      --
      groeten van/greetings from: Jan F. Boven
      homepage/thuispagina: http://home-5.worldonline.nl/~ac21639