Re: [Friesland-genealogy] kennismaking

  • A. H. Hanema
    Message 1 of 3 , Jul 31, 2000
      Dag,
      Bedankt voor de informatie. Hendrikus Lolkes was natuurlijk wel
      bekend, maar ik begrijp nu waar de namen Martzen en Martsen
      binnen het gezin van Hendrik Lolkes vandaan kwamen.

      Vr. groet,
      Ton Hanema.
    • a.bos@bwd.rws.minvenw.nl
      Message 2 of 3 , May 4 7:20 AM
        De laatste daar houdt ik me mee bezig.

        Heb enig idee of er van jouw naam verbasteringen bekend zijn?
        Je komt net als ik ook in Midlum, en vermoedelijk ook Ried terecht.

        albert bos, capelle aan den ijssel

        enig enige

        --- In Friesland-genealogy@y..., "Jack Terveer" <terveer@w...> wrote:
        > Heb je hier iets aan:
        >
        > 31 Jul 2000 Gezinsoverzicht
        ----------
        > Echtgenoot: Hendrikus Lolkes Hanema #11648
        ----------
        > Vrouw: Maria Yemes Slippens #11647
        > Trouwde: 9 Mei 1835 te:
        Hennaarderadeel zij was: 20
        > Geboren: ca. 1815
        te:
        > Overleed:
        te:
        > Vader: Yme Rientses Slippens #11604
        > Moeder: Martzen Gerlofs Gerlofsma #11605

        Hanema

        http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/