Re: [Friesland-genealogy] Re: om utens?

  • bert
    Message 1 of 8 , Sep 4, 2003
      Hallo Marion,

      Ik wil je met alle plezier helpen in Leeuwarden te zoeken. Als je mij even buiten de groep om een mail stuurt met de periode dat je hier bent zal ik zorgen dat ik een dag vrij ben om je te helpen.

      Bert Westra

    • marion
      Message 2 of 8 , Sep 5, 2003
        Ja Nynke,
        Het zou natuurlijk erg leuk zijn om een paar mede speurders te ontmoeten !
        Ik heb al iemand gevonden die mij wil begeleiden en ben daar erg dankbaar
        voor. Ik zou dan ook mijn helpers kunnen bedanken voor de geweldige hulp die
        ik heb ontvangen uit deze Friesland groep. Jullie zijn gewoon geweldig om
        volkomen vreemden als vrijwilligers te helpen. Ik neem mijn petje ervoor af
        hoor. En door deze groep en de e-mails te lezen heb ik genoeg vertrouwen
        gekregen om weer Nederlands te schrijven, daar ben ik ook dankbaar voor.
        Groetjes Marion
        Sydney
        Message 3 of 8 , Sep 5, 2003
          <knip>
          > En anders gewoon een taxi nemen vanaf het station! Een taxichauffeur
          > weet het vast!
          >
          > Succes!
          <knip>
          Vanaf het station is het ong. 10 minuten lopen.
          Vraag naar de Oldehove (de scheve toren van Leeuwarden), die weet
          iedereen.
          Aan de ene kant heb je het stadhuis, aan de andere kant het
          Tresoar/rijksarchief-gebouw.