Re: [Friesland-genealogy] Duidelijkheid (was: Re: genealogie?)

    Message 1 of 1 , Sep 3, 2003
      Lijstgenoten,

      In aansluiting op wat Jan de Boer hier opmerkt, zou ik u allen nogmaals willen verzoeken om onderwerpregels als "vraagje", "raadsels", "even voorstellen", "kennismaking" en wat al niet meer, bij beantwoording direct en spontaan te vervangen door de familienaam waarop u reageert. Daarmee wekt u wellicht interesse van méér mensen, dan alleen de inzender van het initiële bericht.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.