Re: [Friesland-genealogy] Op zoek naar voorvader.

  • Karel van der Wal
    Message 1 of 4 , Sep 3, 2003
      rienk, om te beginnen lijkt het mij verstandiger om eerst zijn huwelijkse
      bijlagen te zoeken, daarbij wordt dan meestal zijn geboorte datum en plaats
      vermeld. Als je die niet kunt vinden, dan zou ik proberen zijn overlijden te
      vinden waarop meestal ook zijn geboorteplaats staat vermeld. Weet je met wie
      hijn gehuwd was ??. vrgr. kvdw

      Message 2 of 4 , Sep 3, 2003
        Beste Rienk, Lieuwe de Jong huwde Sjoukje Bos op 22 mei 1881 Schoterland,
        akte 50, als je die bijlagen zoekt zul je ongetwijfeld zijn exacte geboorte
        plaats weten en ook de juiste ouders, dus dan kun je verder zoeken naar het
        huwelijk van de ouders en zo steeds terug in de tijd. Groetend KvdW

        Message 3 of 4 , Sep 4, 2003
          Beste Karel,
          Dank voor je reactie. Ik geloof, dat het het beste is zelf eens het archief
          van Schoterland te bekijken. Er is meer informatie voorhanden, dan alleen
          maar op internet.
          Inmiddels kreeg ik van Atty de Waard waarschijnlijk zeer waardevolle
          informatie, waar ik mee aan de slag kan.
          Tot horens,
          Rienk de Jong

[...]

          =====================Deze e-mail is door E-mail VirusScanner van Planet
          Internet gecontroleerd op virussen.