Re: [Friesland-genealogy] PC-software

  • Rienk de Boer
    Message 1 of 2 , Sep 3, 2003
      Kees,

      Je kunt wel reclame maken voor het programma Haza. Haza 21 heeft het bij mij
      nog nooit gedaan, en ben hier dan ook zeer teleurgesteld over. Dus was dit
      voor mij weggegooid geld.

      Rienk de Boer.

      Message 2 of 2 , Sep 4, 2003
        Rienk, dat ligt dan aan jou en niet aan Haza.... je had je probleem
        bij de helpdesk kunnen droppen.
        Iedereen in de groep werkt er mee en dan moet jij het zeker kunnen.
        Overigens werk ik al jaren met HazaData 7f en van al de programma's
        die ik geprobeerd heb bleef deze en ProGen over. In de vergelijkende
        test kwamen deze progs er ook als de beste uit. Discussie gesloten.
        Je zag in mijn mail overigens waar je terecht kon, niet bij mij voor
        dit.

        Groet van Kees Stada

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Rienk de Boer"

        http://docs.yahoo.com/info/terms/