Reenders-site vernieuwd

  • Fred Reenders
    Message 1 of 1 , Sep 2, 2003
      Het moest er een keer van komen: een totale face-lift van de
      Reenders-Genealogie website.
      Een nieuwe provider, meer ruimte, vele nieuwe ontdekkingen, nieuwe bronnen
      on-line.
      Dat alles vraagt natuurlijk om een flinke update.

      In het kort:
      - Ietsje leuker om te zien.
      - Huwelijken Eenrum 1770-1811
      - Uitgebreide kwartierstaten van m'n vier grootouders:
      Reenders: Noord-Groningen, Bedum-Eenrum en omgeving
      Kruizenga: Noord-Groningen, vooral veel Zoutkamp, Vierhuizen
      Bakker: Friesland, ZW-hoek en omgeving Leeuwarden)
      Sluik: via Haarlem naar Harlingen en Terschelling

      De site is nog lang niet klaar, maar omdat de nieuwe Eenrum-bronnen wel
      interessant kunnen zijn, doe ik toch maar vast deze aankondiging. Binnenkort
      ook transcriptie van de Eenrummer voogdijzaken ook op de site.
      Het aantal foto's wordt nog flink uitgebreid.

      Kijk zelf maar:
      http://www.reenders.com/

      Uiteraard houd ik me van harte aanbevolen voor suggesties, correcties,
      aanvullingen, enz.
      Vooral de twee "Friese" kwartierstaten kunnen nog wel wat meer informatie
      gebruiken.

      Vriendelijke groet,
      Fred Reenders