Wynia-Bierma te Harlingen

  • Annemarth Sterringa
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2003
      Hallo medespeurders,
      In mijn kwartierstaat de volgende voorouders:

      I.
      1. Trijntje Sytzes Wynia gedoopt Harlingen Grote kerk 4 december
      1698, begraven Gorredijk 14 mei 1771, e.v. Tjesse Feddriks Sterringa
      Kollum 1690- Gorredijk 1757.

      II.
      2. Sytse Doedes Wynia, meester-bakker Voortsraat Harlingen, tr.
      Harlingen Grote kerk 5 juni 1687
      3. Janke Dirks Bierma gedoopt Harlingen Grote kerk 21 oktober 1666.

      III.
      4. Doede Baukes Wynia, tr. Harlingen Grote kerk 25 januari 1657
      5. Trijntje Sytzes.
      6. Dirk Sjoerds Bierma, tr.
      7. Aaltje Reins.

      Kan iemand hier s.v.p iets aanvullen?