BS Harlingen

  • Hessel de Vries
    Message 1 of 3 , Sep 20, 1999
      Hallo, allemaal,

      Wie van jullie zou voor mij iets in het gemeente archief te harlingen of
      eventueeel inhet RA te leeuwarden kunnen opzoeken en wel het volgende

      Gehuwd te harlingen 23-09-1858 akte nr.52 (gevonden in gen-lias)

      Pier Arnoldus Bakker gehuwd met Susanna Rebekka Alta.

      Vraag, hoe oud waren deze 2 , waar geboren, wat was hun beroep en wie zijn
      hun ouders.

      Pier Arnoldus Bakker oud jaar
      geboren te
      zoon van Arnoldus Bakker
      en

      Susanna Rebekka Alta oud jaar
      geboren te
      dochter van
      en

      Als tegen prestatie kan ik iets opzoeken in het gemeente archief te
      Amsterdam of RA Utrecht.

      Groeten Hessel de Vries
    • Varkevisser, Roelof
      Message 2 of 3 , Sep 20, 1999