Re: [Friesland-genealogy] Doeven.

  • Appy de Vries (hotmail)
    Message 1 of 5 , Aug 3 11:05 AM
      BBB;
      is deze Tip ook nog iets voor jou?
      Harmen Klases Tip geb;? overl;? gehuwd 17-06-1798 te Wolvega
      met Ebeltje Sikkes Sikkema geb;06-12-1771 ged; 28-11-1773 te Nijeholtwolde
      overl;? zij krijgen 6 kinderen ;
      verm; ouders van Harmen ; Klaas en Dirkjen.
      vraag; weet jij de geb; datum ,plaats van Harmen? [heeft een broer Pieter]
      groetsjes Appy..

      Message 2 of 5 , Aug 3 1:00 PM
        Hallo Wietske,

        Although I’m Dutch (and even a Frisian) I write this e-mail in the English
        language. You will see why.

        On the genealogical site about a Veenstra family
        http://worldconnect.genealogy.rootsweb.com/cgi-bin/igm.cgi are 19 Doevens
        and 5 Tips. The genealogy/site is made by mrs. Pam Veenstra in Australia,
        with whom I have an intensive correspondence about her husband’s family
        Veenstra. I’m quite sure that mrs. Veenstra is (also) interested in your
        information about Doevens and Tips ... You will find her e-mail address on
        “her” site.

        Greetings,
        Peter Hakze,
        Almere

[...]

        click here
        <http://rd.yahoo.com/M=194081.3551198.4824677.1261774/D=egroupweb/S=17050408
        37:HM/A=1663535/R=0/SIG=11ps6rfef/*http://www.ediets.com/start.cfm?code=3050
        4&media=atkins>

        <http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/>
        of: http://go.to/frgen <http://go.to/frgen> .

        Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

      • bobbepbram
        Message 3 of 5 , Aug 4 6:32 AM
          Hallo Appy,

          Bedankt voor je reactie op mijn zoektocht naar Doeven, de Liefde en
          Tip.

          Helaas kan ik geen aanknopingspunten vinden tussen deze Tip en die ik
          zoek.
          De Hillechien Tip die ik noemde is geboren op 19-12-1832 in de
          gemeente Meppel. Ook verdere familie zit in die omgeving en Blokzijl

          Groeten van Wietske Mast

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Appy de Vries
          \(hotmail\)" <appydevries@h...> wrote:
> [...]
          > verm; ouders van Harmen ; Klaas en Dirkjen.
          > vraag; weet jij de geb; datum ,plaats van Harmen? [heeft een broer

          sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

          naar:

          Service.

        • bobbepbram
          Message 4 of 5 , Aug 4 8:20 AM
            Hallo Peter,

            Bedankt voor je reactie.
            Ik heb de Doevens en tips op de pagina van Veenstra bekeken en heb
            vergeleken met wat ik weet, en dat is nog maar weinig, maar kon nog
            geen aanknoping vinden.
            Ik blijf zoeken.

            Groeten van Wietske Mast

            --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "P. Hakze" <hakze@f...>