Doeven.

  • bobbepbram
    Message 1 of 5 , Aug 3, 2003
      Hallo,

      Ik zoek gegevens over Doeven, de Liefde en Tip.

      Johannes Doeven en Alberdina de Liefde.
      Huwlijksakte 27-4-1900
      Ouders man: Jacob Doeven en Klaasje Visser
      Ouder Vrouw: Jan de Liefde en Hillechien Tip

      Jacob Doeven en Klaasje Visser hebben zowel in Lemsterland als
      Wymbritseradeel gewoond. Ze zijn gehuwd op 10-5-1863

      Jan de Liefde en Hillechie Tip zijn op 15-3-1865 gehuwd te Blokzijl

      Wietske Mast.
      Ik zoek altijd gegevens van de families:
      1 Duit, Wagenmakers, Doeven, de Liefde, Tip, Blokmaker
      2 Verhaag, Boersma, Postma, Nicolay(i), Sikma
      3 van der Veer, Hemrica, Noteboom, Mantjes
      4 Dijkstra, Fijlstra, Roorda, Hoekstra, Lautenbach
    • Appy de Vries (hotmail)
      Message 2 of 5 , Aug 3, 2003
        BBB;
        is deze Tip ook nog iets voor jou?
        Harmen Klases Tip geb;? overl;? gehuwd 17-06-1798 te Wolvega
        met Ebeltje Sikkes Sikkema geb;06-12-1771 ged; 28-11-1773 te Nijeholtwolde
        overl;? zij krijgen 6 kinderen ;
        verm; ouders van Harmen ; Klaas en Dirkjen.
        vraag; weet jij de geb; datum ,plaats van Harmen? [heeft een broer Pieter]
        groetsjes Appy..

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

        of: http://go.to/frgen .

      • P. Hakze
        Message 3 of 5 , Aug 3, 2003
          Hallo Wietske,

          Although I’m Dutch (and even a Frisian) I write this e-mail in the English
          language. You will see why.

          On the genealogical site about a Veenstra family
          http://worldconnect.genealogy.rootsweb.com/cgi-bin/igm.cgi are 19 Doevens
          and 5 Tips. The genealogy/site is made by mrs. Pam Veenstra in Australia,
          with whom I have an intensive correspondence about her husband’s family
          Veenstra. I’m quite sure that mrs. Veenstra is (also) interested in your
          information about Doevens and Tips ... You will find her e-mail address on
          “her” site.

          Greetings,
          Peter Hakze,
          Almere

[...]

          click here
          <http://rd.yahoo.com/M=194081.3551198.4824677.1261774/D=egroupweb/S=17050408
          37:HM/A=1663535/R=0/SIG=11ps6rfef/*http://www.ediets.com/start.cfm?code=3050
          4&media=atkins>

          <http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/>
          of: http://go.to/frgen <http://go.to/frgen> .

          Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service
          <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

        • bobbepbram
          Message 4 of 5 , Aug 4, 2003
            Hallo Appy,

            Bedankt voor je reactie op mijn zoektocht naar Doeven, de Liefde en
            Tip.

            Helaas kan ik geen aanknopingspunten vinden tussen deze Tip en die ik
            zoek.
            De Hillechien Tip die ik noemde is geboren op 19-12-1832 in de
            gemeente Meppel. Ook verdere familie zit in die omgeving en Blokzijl

            Groeten van Wietske Mast

            --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Appy de Vries
            \(hotmail\)" <appydevries@h...> wrote:
> [...]
            > verm; ouders van Harmen ; Klaas en Dirkjen.
            > vraag; weet jij de geb; datum ,plaats van Harmen? [heeft een broer

            sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

            naar:

            Service.

          • bobbepbram
            Message 5 of 5 , Aug 4, 2003
              Hallo Peter,

              Bedankt voor je reactie.
              Ik heb de Doevens en tips op de pagina van Veenstra bekeken en heb
              vergeleken met wat ik weet, en dat is nog maar weinig, maar kon nog
              geen aanknoping vinden.
              Ik blijf zoeken.

              Groeten van Wietske Mast

              --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "P. Hakze" <hakze@f...>