Re: [Friesland-genealogy] aanvulling kwartierstaat

  • jgrijpstra
    Message 1 of 4 , Aug 1, 2003
      Hallo Pieke,

      Folkert Rebbes is een zoon van Rebbe Rienks en Jeltje Feytes, zie hiervoor ook het Frysk Kertiersteateboek, pagina 444 (kertiersteat Stoker-Bakker). Rebbe Jorrits heeft voorzover mij bekend drie kinderen: Jorrit, Grietje en Sjoerd Rebbes. Verdere gegevens zou ik je wel kunnen mailen.

      Met vriendelijke groeten,

      Jurjen Grijpstra.