Re: [Friesland-genealogy] nieuwe site

    Message 1 of 3 , Jul 2, 2003
      Kennelijk werd de site direct druk bezocht :-), want ik kreeg een aantal malen de melding dat "het informatiesysteem te druk" was.
      Handig dat je een aantal systemen tegelijkertijd kunt raad plegen. En dat de link onder locatie direct toegang geeft tot de informatie op de bronsite.
      Bijkomend praktisch punt t.a.v. GenLias: je hoeft niet als gebruiker van GenLias in te loggen om er gegevens vandaan te halen.

      Nu maar hopen dat er veel meer bronnen bij komen en de servercapaciteit groot genoeg blijkt :-)

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.