100 Euro beloning

  • rsenk2
    Message 1 of 1 , Jul 1, 2003
      Ik loof 100 Euro uit voor het huwelijk, overlijden of de woonplaats
      van Cornelis Schram Visser (zn van Willem Visser en Teuntje Schram),
      geb. Sliedrecht 15 sept. 1811, arbeider ald. (1830). Op 23 okt. 1831
      wordt een uittreksel uit zijn doopinschrijving afgegeven. Hierna
      ontbreekt in de wijde omgeving ieder spoor van hem.

      P.P.G. Hofman Kolk

      Sorry voor eventuele cross posting