Re: opzoekvraag

  • degroot_alexander
    Message 1 of 57 , Jul 1, 2003
      Hallo Hessel,

      Weet je misschien ook hoe de kinderen van die Jasper dan heten?
      En heb je misschien ook de kinderen van Anne Hendriks en Beitske
      Jaspers opgezocht? Misschien is er dan wel een link.

      In ieder geval tot nu toe alvast bedankt,
      groet Alexander de Groot

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Hessel de Vries"
      <vrieshde@x> wrote:
      > Hallo Alexander.
      >
      > Helaas voor je komt Beitske Jaspers niet voor in de DTB van
      Zwaagwesteinde.
      > Er wordt hier maar 1 Jasper vermeld met 2 kinderen maar geen
      Beitske.

      http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/

      > juli 1999 geposte berichten staat op

      http://docs.yahoo.com/info/terms/

    • p.nijholt
      Message 57 of 57 , Jun 10, 2010
        Aan Nynke, Cor, Hinke, Klaas en Margreet,
        Mijn bijzondere dank voor jullie medewerking bij het oplossen van mijn opzoekvraag. Het is nu wel duidelijk dat Anna Maria een dochter is van Antoon Huisman en Antje.
        Klaas ook nog dank voor het huwelijk van Wybe Kingma met Akke Boomsma.
        met vriendelijke groet van Peter Nijholt