Re: [Friesland-genealogy] Onderzoek naar de familie Hansma/Plantinga

  • tsjip klynstra
    Message 1 of 3 , Jul 1, 2003
      Beste Henk,

      Om welke Hansma's in Dantumadeel gaat het? Kun je een paar namen
      noemen? Wie heeft de naam aangenomen in 1811?

      Mvg,

      Tsjip Klynstra

      Op 29-06-2003 om 22:05 h schreef Henk Schuring:

      > Hallo alle leden in bizonder aan Hans Rienk Plantenga

      > Ik meld me graag aan als nieuw lid op de ledenlijst. Ik woon
      in Pretoria, Zuid-Afrika en ben nog niet zo lang geleden
      begonnen om een familie Parenteel samen te stellen van de
      familie Schuring. Uiteraard hoort daar ook de familie bij aan
      moederskant, de Hansma's meestal afkomstig uit Dantumadeel. Op
      Tresoar heb ik al heel wat weten te vinden, maar ga je verder
      terug voor 1800 dan worden de gegevens schaarser.

      <knip>