Gehoorde en Fischer / Visser Genealogy hulp

  • roseholly
    Message 1 of 1 , Jun 6, 2003
      Hi, ik onderzoeken mijn Geweldige Grootouders.

      Gehoorde Carl Horn, geboren 3 december 1872 van Lomeken, Nederland
      Gepke Fischer / Visser, geboren 9 Juni 1873 in Draghen, Nederland.
      Ouders informatie is van Overlijden opnamen. Carl waren ouders van
      Horn Henry en Jesse / Gehoorde Jessie. Ouders van gepke Fischer /
      Visser waren Alber(t) Fischer / Visser en Anna K. Zerlstra / Cylstra.

      Dit is de enige informatie, die ik heb over Gehoorde Carl en Gepke
      ouders van Fischer / Visser. Carl en Gepke (Fischer / Visser) kwam
      Gehorenene te de USA over 1905. Zij gingen te Lafayette, Indiana,
      waar zij stierven.

      Ik heb afbeelding van hen op mijn web-site:

      http://www.geocities.com/roseholly/PA-Horn.htm

      Dank u heel veel

      Roseholly
      Ik lees en enkel in het engels schrijft, maar ik gebruik een computer
      engels.