Website overlijdensberichten bijgewerkt

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Jun 6, 2003
      Beste lijstgenoten,

      Het was al weer een tijd geleden dat ik mijn website met
      overlijdensberichten had bijgewerkt. Zojuist heb ik de laatste versie op het
      net gezet. Er staan nu 14.626 overlijdensberichten in tekstvorm on-line.

      U vindt hem onder

      http://members.chello.nl/r.hubert1/

      Maar ook via de link overlijdensberichten op mijn genealogische website kunt
      u erbij.
      vr. groeten,

      Rob Hubert, Haarlem, NL

      Website: http://home.wanadoo.nl/rob.hubert/

      Zoekt: Hubert, Schuwer, van Brederode, Aberson, Westerbeek van Eerten, van
      Beukering, Buseman/Buzeman

      --------
      In- en uitgaande e-mail gecontroleerd door Norton Antivirus 2003
      In- and Outgoing mail checked by Norton Antivirus 2003
      --------