Re: Kinderen kwijt

  • Wybren van der Wal
    Message 1 of 2 , May 27 8:15 AM
      Ruud bedankt voor de snelle reactie. Helaas het bestand herstel niets
      verandert. Op de persoonskaart van de man staat alleen het derde kind
      van de 7 in het bestand. Bij de vrouw komen wel alle 7 voor. Hoe kan
      dit?

      Bij voorbaat dank

      Wybren
    • Herman van der Woude
      Message 2 of 2 , May 27 8:30 AM
        Wybren,

        Ik denk dat onderstaande reactie in de Friesland-genealogy verkeerd terecht
        is gekomen. Die had naar 'Aldfaer' gemoeten. Ik heb de vrijheid genomen om
        ze alsnog daar naartoe door te sturen (middels CC).

        Met vriendelijke groet,

        Herman van der Woude