genealogie hijlkema.

  • Ruud Hijlkema
    Message 1 of 1 , May 15, 2003
      Hallo speurders,

      Is er iemand die iets meer weet over:

      Staas Hijlkes Hijlkema Geb.te Ureterp op 10 Augustus 1816.

      En Freerk Hijlkes Hijlkema Geb te Ureterp op 27-Januari 1821.

      Hun ouders zijn:
      Hijlke Zweitzes Hijlkema Geb. te Ureterp op 11 Maart 1788 Overl. aldaar op 29 December 1818 beroep schipper, en Teelke Stases Bouma Geb. te Achlum op 16 April 1790 Overl. te Drachten op 9 Juli 1845.

      Verder zijn de gegevens welke ik over mijn Hijlkema,s heb vrij compleet bent u hierin geïnteresseerd laat dit dan even weten.

      Met vriendelijke groet.

      R.Hijlkema.

      Ik lees Nederlands, Engels en Fries helaas gebrekkig.