Adrianus Johannes van Ewijk

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 1 , May 15, 2003
      Hallo Allen,

      Op mijn jacht naar Van Ewijken vond ik via de site van Roelof Varkevisser het
      overlijden van Adrianus Johannes van Ewijk, aangegeven te Harlingen op 8 april
      1890, akte nr. 62. Hij is bij overlijden 74 jaar en gehuwd, vermoedelijk met
      Grietje Koning. Hun huwelijk vond plaats in Leeuwarden op 20.5.1846 (akte nr.
      48), helaas geen ouders vermeld. Tussen 1847 en 1856 worden er in Harlingen
      meerdere kinderen uit dit huwelijk geboren. Ik ben heel benieuwd waar hij
      vandaan komt en wie zijn ouders zijn. Zou iemand dat voor mij na kunnen/willen
      kijken?

      Ik ben altijd tot wederdienst bereid in Den Bosch (RA, GA), Tilburg en
      omstreken.

      Vriendelijke groet,
      Nanny Verheijen

      Nanny Verheijen, Loon op Zand