Re: [Friesland-genealogy] Plantenga

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 3 , May 14, 2003
      Hallo Hans,

      Mogelijk is dit jou gezochte Gatske.

      Geboorten regio 8: midden Friesland

      Geboorteakte Leeuwarderadeel
      Aangiftedatum 22 maart 1861, blad nr. 12
      Gatske Gelder, geboren 20 maart 1861
      dochter van Beert Daams Gelder en Pietje Haantjes Poelstra
      En dit Rienk?Geboorten regio 3: noordoost Friesland Geboorteakte Ferwerderadeel, 1861
      Aangiftedatum 16 februari 1861, akte nr. 31
      Rienk Plantenga, geboren 14 februari 1861
      Zoon van Jan Wytses Plantenga en Sytske Rienks van der WielenBeide echtparen kregen eerder een kind met de zelfde naam, dit alles te vinden via Roelof zijn zoekscherm: http://www.varkevisser.org/links/bsfries.htmlBij eerstgenoemd echtpaar valt mij de naam Haantje Poelstra op, in mijn eigen bestand heb ik een Sipke Haantjes Poelstra, geb. 1771 Beetgum, overl. 21-11-1836 Franeker, zn.v. Haantje Tjebbes en Antjes Sipkes. Of er verband bestaat weet ik niet, heb ik niet naar gezocht.Groet, Hinke Woudt-Westra----- Original Message -----