sytske dieuwertje westra

  • bert
    Message 1 of 1 , May 14 5:47 AM
      Ik ben op zoek naar gegevens van Sytske Dieuwertje Westra. Zij is geboren in 1907 te Uithuizen en haar laatst bekende woonplaats is het Sanatorium "Beatrixoord" te Appelscha vanwege tuberculose. Dit was in 1932. Omdat de registers van het sanatorium er niet meer zijn en er geen overlijden is gevonden bij de gemeente Ooststellingwerf kan het zijn dat ze gehuwd is (het gezin werd op naam van de man ingeschreven en is het is voor de gemeente een onmogelijke taak om alle gezinsgegevens na te gaan) of verhuisd. Zowel een zus van haar als haar moeder hadden als laatste woonplaats Marum in de provincie Groningen. Is er iemand die mij misschien aan het overlijden of kinderen van haar kan helpen? In verband met de wet op de privacy wil ik graag eventuele reacties op mijn eigen adres a.westra1@... ontvangen.

      Met vriendelijke groet,

      Bert Westra