Re: [Friesland-genealogy] Aafke Hendriks

  • Karel van der Wal
    Message 1 of 4 , May 13 2:29 PM
      sjerd jelle de vries, geboren 17-03-1808, gedoopt 24 april 1808 te Cornjum,
      schoenmaker, zoon van Jelle Jantjes de Vries ( schoenmaker) en Antje
      Hendriks Olivier, gehuwd 10-07-1828 Leeuwarderadeel, akte 43 met Sjuwke
      Eelkes van Hout, geboren 10-11-1802 te Bolsward, doopsgezind dus via acte
      van bekendheid deze gegevens laten noteren door 7 getuigen, dochter van
      Eelke van Hout ( overl. 17-02-1800 oud 51 jaar, nalatende 5 kinderen te
      Bolsward) en Jacobje Pieters de Jong ( overl. 24-02-1828, oud 61 jaar,
      geboren en overl. te Bolsward, dv. Pieter Doitjens en Akke Jacobs) mvrgr.
      KvdW

      Datum: 10 juli 1828 Akte nr. 43 Vriendelijke groeten Joop

      Yahoo! Groups Sponsor

      Genealogy yn Frysl�n: http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/