Huismannen en Friese heraldieke wapens

  • a.a. van deelen
    Message 1 of 3 , May 5, 2003
      L.S.,
      Indertijd meer dan een jaar geleden was er op deze list een vraag over de originele Friese wapens. Eén van de leden wist op welke website daarvoor gekeken kon worden. Ik heb het hele weekeinde de messageslijst afgezocht, maar kon het helaas niet vinden. Dit werd waarschijnlijk vooral veroorzaakt door de vermelding in het onderwerp. Nu was mijn vraag weet nog iemand waar dit belangrijke fdp document over deze Friese wapens is in te zien? Gaarne uw welwillende antwoord tegemoet ziende, tekent met vriendelijke groet
      Harry van Deelen

    • Karel van der Wal
      Message 2 of 3 , May 5, 2003
        harry, ik weet niet of je deze bedoeld: transcriptie van Friesche Eigenerfdenwapens door Grongrijp, deze transcriptie vind je op: http://home.planet.nl/~palst004/download/wapens.pdf , deze site is van de heer palstra,staan meerdere transcripties op, o.a. boekje "wandelingen van mijnen oudoom den opzigter door de grietenij Tietjerksteradeel " groetend kvdw

      • aavandeelen
        Message 3 of 3 , May 5, 2003
          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Karel van der Wal"
          <karelvdwal@h...> wrote:
> [...]
          van de heer palstra,staan meerdere transcripties op, o.a.
          boekje "wandelingen van mijnen oudoom den opzigter door de grietenij

          Hallo Karel,
          Jawel ik bedoelde deze, weet je ik zocht mij in het rond en wilde mij
          niet laten kennen, maar helaas ik kon het niet meer vinden, heel erg
          bedankt voor je hulp.
          Met vriendelijke groet, tekent
          Harry van Deelen