RE: [Friesland-genealogy] Gezina A. HIEMSTRA

  • Jos Buisman
    Message 1 of 2 , Apr 30 10:42 PM
      Hallo Frits,

      In welk graf je grootmoeder begraven is weet ik niet, maar misschien ben je
      in het volgende ook geïnteresseerd.

      Ik vond op http://www.varkevisser.org/links/bsfries.html de volgende records
      en er is daar wel meer te vinden.

      Overlijdens regio 12: west Friesland

      Overlijdensakte Bolsward, 1886

      Aangiftedatum 24 juli 1886, akte nr. 76

      Gezina Adelaida Heemstra, overleden 24 juli 1886, oud 43 jaar, gehuwd

      Geboorten regio 11: west Friesland

      Geboorteakte Franeker, 1838

      Aangiftedatum 27 oktober 1838, blad nr. 71

      Jacobus Frederik Hiemstra, geboren 25 oktober 1838

      zoon van Age Fredderiks Hiemstra en Susanna van den Oever

      Overlijdens regio 12: west Friesland

      Overlijdensakte Bolsward, 1848

      Aangiftedatum 25 juli 1848, blad nr. 23

      Susanna Jacobs van den Oever, overleden 23 juli 1848, oud 37 jaar,

      weduwe

      Geboorten regio 12: west Friesland

      Geboorteakte Bolsward, 1811

      Aangiftedatum 22 juli 1811, blad nr. 1

      Susanna Jacobs van den Oever, geboren 21 juli 1811

      dochter van Jacob Bouwes van den Oever en Catharina Jans Faber

      Familienamen 1811

      Oever, J.B. van den, Bolsward

      N.B. Geen gegevens. Had de naam al.

      Mairie Bolsward, fol. 62

      Overlijdens regio 12: west Friesland

      Overlijdensakte Bolsward, 1870

      Aangiftedatum 11 april 1870, blad nr. 10

      Jacob Bouwes van den Oever, overleden 10 april 1870, oud 86 jaar,

      weduwnaar

      Geboorten regio 12: west Friesland

      Geboorteakte Bolsward, 1812

      Aangiftedatum 25 april 1812, akte nr. 38

      Age Fedderiks Hiemstra, geboren 22 april 1812

      zoon van Fedderik Jelles Hiemstra en Geertje Ages Vallinga

      Overlijdens regio 12: west Friesland

      Overlijdensakte Bolsward, 1847

      Aangiftedatum 7 mei 1847, blad nr. 16

      Geertje Ages Vallinga, overleden 5 mei 1847, oud 64 jaar, weduwe

      Familienamen 1811

      Hiemstra, F. Jelles

      Geen gegevens, had de naam al

      Mairie Bolsward, fol. 67