Re: [Friesland-genealogy] Tolsma

  • Detje van der Laan
    Message 1 of 3 , Apr 28, 2003
      Hallo allemaal

      Ok, ik had de verbinding nog niet verbroken of ik kreeg een telefoontje (van mijn oom, de zoon van Geesje waar ik dit voor uitzoek). Ze konden toch de achternaam van Aaltje achterhalen, dit moet Bakker zijn. Nu is het enige huwelijk wat ik dan kan vinden een Jantje Bakker met Jan Tolsma in Hennaarderadeel, dus deze akte moet ik hopelijk over twee weken eerst opzoeken op het archief. Hopelijk heb ik nu wel het goed huwelijk.

      Groetjes Detje
      Message 2 of 3 , May 15, 2003
        Hallo allemaal

        Er is blijkbaar helaas niemand die een antwoord heeft wie de ouders van Jan Tolsma gehuwd met Aaltje Bakker zijn. Dus heb ik nog een andere vraag, heeft iemand misschien een Dirk Tolsma gehuwd met een Klazina, want zo zouden de ouders van Jan kunnen heten?

        Groetjes Detje