Re: [Friesland-genealogy] siemon Wiebes Teyema

  • Bart de Vries
    Message 1 of 2 , Apr 28, 2003
      Beste luitjes.

      Mijn Teyema's van verschillende generaties en takken blijken allen nu van
      een en dezelfde stam afkomstig.
      Bedankt voor de verstrekte service !

      Met het laatste bericht van Carla blijft er dan toch nog weer een vraagje
      over.

      > Carla van t Zet<<<

      Zelf had ik als echtgenoot van Martje >>>E.Linstra.

      Kan het zijn dat zij 2 x is gehuwd geweest ?

      Gr.
      Bart de Vries
      *De Liemers* calling