RE: Opsterlânske famyljes

  • Trynke Hoekstra
    Message 1 of 1 , Jul 11, 1999
      Van mij mag het best in het fries, maar ik heb het vroeger nog geleerd. Dan
      is het wat gemakkelijker natuurlijk. Maar als ik een genealogie in een
      andere taal dan het nederlands zie dan kijk ik toch eerst naar de namen en
      zit daar een bekende naam tussen dan probeer ik er wel achter te komen wat
      er precies staat. Engelstaligen vragen toch ook wel eens om vertalingen van
      nederlandse teksten?
      En in deze Friesland groep vind ik het zelfs wel aardig om vragen en
      antwoorden in het fries te zien. Ik waag me niet meer aan het schrijven,
      daarvoor ben ik al te lang in het "buitenland".

      Trynke Hoekstra
      Ermelo