Menger in Weststellingwerf

  • peevee.heros@wxs.nl
    Message 1 of 1 , Jul 7 11:49 AM
      Ik ben op zoek naar Gerard Menger(s) die rond 1785 gehuwd moet zijn
      met Catharina Brinkers (vader afkomstig van Meppen in Duitsland). Er
      is een r.k. doop bekend van een zoon Joannes Egbert Mengers in 1786
      te Dordrecht. Gerard en Catharina vestigden zich rond 1790 in het
      Limburgse Neeritter waar de familie Brinkers zich reeds sinds circa
      1760 had gevestigd.
      Ik weet dat in West- en Ooststellingwerf diverse families Menger
      hebben gewoond en nu nog wonen.
      Is er onderzoek gedaan naar de familie Menger in Friesland? Betreft
      het een r.k. familie? Is er een geboorte bekend van een Gerard Menger
      in West- of Ooststellingwerf rond 1755?