Ynia,

  • Fokke Ultzen
    Message 1 of 8 , Apr 1, 2003
      Hallo Allemaal'

      Wie helpt mij verder?
      Ik ben op zoek naar de ouders en gaboortedata van:

      Fokke Jacobus Ultzen en Klaaske Gerrits Bouma,
      zij trouwen op zaterdag 16 april 1814 in Leeuwarden
      kinderen van FJ en Kl
      zijn oa Jacobus Fokkes
      Gerrit en Mient
      Aangezien ik in het westen van het land woon kom ik niet dagelijks in Friesland en
      is het zoeken wat moeilijker en als iemand mij kan helpen gaarne

      BVD Fokke Ultzen

    • S.Hemrika
      Message 2 of 8 , Apr 1, 2003
        Ik heb in mijn bestanden de familie Zwerver. Ene Maria zwerver trouwt op
        21-5-1930 met Johannes Ultzen. Op 22-9 1937 scheiden ze al weer. Johannes
        Ultzen is geboren op 23-2-1905 in Leeuwarden. Dit is geen antwoord op je
        vraag, maar misschien heb je er toch wat aan. de vader van Johannes is
        Johannes Albertus Ultzen. Hij was getrouwd met Tjitske IJnia. Verder heb ik
        daar geen gegevens van.

[...]

        of: http://go.to/frgen .

      • Fokke Ultzen
        Message 3 of 8 , Apr 1, 2003

          virussen. Zie voor meer informatie: http://www.hetnet.nl/evs/

          > Bedankt voor de reactie' deze familie relatie is mij bekend omdat Johaanes
          Albertus Ultzen mijn opa was.
          MVD

          Fokke Ultzen
        • j.j. geestman
          Message 4 of 8 , Apr 4, 2003
[...]

            Hallo Fokke,

            Ik denk dat je het onderstaande echtpaar bedoelt, getrouwd op 16 april 1814
            in de gemeente TIETJERKSTERADEEL,
            mairie Hardegarijp (akte 3):
            Fokke Jakobus INIA, schippersknecht, geb. Rijperkerk 5 mei 1795,
            zoon van Jakobus Fokkes Inia, overl. Rijperkerk 12 dec 1813, oud 48 jaar en
            van Jaaike Jans Algra
            en
            Klaaske Gerrits Bouma, geb. Wouterswoude 28 apr 1797, gedoopt Driesum 4 juni
            1797,
            dochter van Gerrit Mients Bouma, landbouwer te Veenwouden en van Geeske
            Ringers .

            Ze waren er dus al vroeg bij.

            Vr.gr.,
            Hans G.
          • Fokke Ultzen
            Message 5 of 8 , Apr 5, 2003
[...]

              Hallo Hans,

              Bedankt voor de informatie inz Ynia, Ik kreeg er geen vat op er zijn er
              zoveel en de juiste was voor mij onvindbaar, Heb jij toevallig nog meer
              gegevens over de de fam Ynia??

              BVD
              Fokke Ultzen
            • M.Haijema
              Message 6 of 8 , Apr 5, 2003
                Een beetje verwarrend. Er worden n.m.m. de achternamen Inia en Ultzen voor
                dezelfde personen genoemd. Kunt u dit verduidelijken ?Wanneer en waar zijn
                Gerrit en Mient geboren? Ze komen heel zijdelings in mijn bestand voor. Mag
                ik van u horen ? Bvd Marten Haijema
                haijema@...

                Message 7 of 8 , Apr 5, 2003
> [...]
                  > Gerrit en Mient geboren? Ze komen heel zijdelings in mijn bestand voor.

                  Inderdaad Fokke Jacobus Ultzen moet zijn Fokke Jacobus Ynia
                  Met excuses

                  Fokke ultzen
                • j.j. geestman
                  Message 8 of 8 , Apr 5, 2003
                    > Bedankt voor de informatie inz Ynia, Ik kreeg er geen vat op er zijn er
                    > zoveel en de juiste was voor mij onvindbaar, Heb jij toevallig nog meer
> [...]
                    Fokke en Marten,

                    Nee, ik heb geen verdere info; slechts naar de bedoelde akte gezocht en deze
                    bekeken.

                    Hans.