Tjitte Bruinsma

  • jos robijn
    Message 1 of 1 , Mar 5 4:19 AM
      Mede onderzoekers,

      Wie heeft iets in zijn bestand van het volgende:

      Tjitte Bruinsma en Tjitske Lyclama a Nijeholt huwen wonseradeel 1904 nr 35
      Tjitte Bruinsma en Geeske Molenmaker huwen Wonseradeel 1905 nr 73

      In mijn bestanden komen zowel Tjitte voor als Geeske Molenmaker. Ik zou
      graag weten wie de ouders van Tjitte zijn. Is het in beide gevallen dezelfde
      persoon?

      Met vriendelijke groeten,

      Jos Robijn

      Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. http://messenger.msn.nl/