Re: [Friesland-genealogy] Webpagina Cuperus

  • Henk de Jager
    Message 1 of 3 , Mar 4, 2003
      moat dit nou sa moal Jaap.
      Wil wel graag toegang.

      Henk
      ----- Original Message -----
      From: "Jaap Cuperus" <jaapcuperus@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Monday, March 03, 2003 11:33 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Webpagina Cuperus

      Ik heb sinds vanavond alle gegevens van de pagina betreffende de familie
      Cuperus Ferwerderadeel achter een wachtwoord gezet. Wanneer er in deze groep
      belangstelling voor is kunnen zij via een email een wachtwoord krijgen. Ik
      kan jammerlijk niet anders. Ik groet u en zie genoeglijk naar de
      aktiviteiten in deze groep waar ik zeker van geniet.

      Jaap Cuperus

      of: http://go.to/frgen .