Hiltje Jans Huisman

  • Lieuw033
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2003
      Karel van der Wal,
      Men fluisterde mij in dat ik een niet zo op te lossen probleempje misschien op uw bordje kon leggen omdat u regelmatig in het Ryksargyf Leeuwarden zou zijn.
      Wel nu, mijn vraag gaat over Hiltje (Hittje) Jans Huisman. Geb. 19.06.1813 Lemsterland, ovl. 03.02.1884 (weduwe). 2e huw. 11.01.1835 met Lieuwe Jans van der Lieuw, geb. ± 1798, ovl. 20.07.1874.
      Kinderen Ekke,Jantje,Grietje,Jelle,Fokke,Fokke en Marijke. En over die Marijke gaat het. Op de stamboom van de fam Huisman komt zij niet voor maar in haar huw.akte met Siebe Overdiep (huw. 05.10.1879) wordt naar Hittje en Lieuwe verwezen.
      Kunt u mij helpen ?
      Met dank en groet, Fokke van der Lieuw