Fw: Hittje Jans Huisman

  • Lieuw033
    Message 1 of 1 , Feb 26, 2003
      t.a.v. Nynke van den Hoven

      Nynke,
      Waarschijnlijk heb je mijn oproepen m.b.t. de fam. Huisman gezien. Ik krijg geen reactie van de fa, Huisman of de leden en weet niet hoe ik met deze fam. Huisman ik contact kan komen.
      Heb jij wellicht een invalshoek of een idee ?
      Ben je zeer dankbaar als je me hiermee op weg kunt helpen !
      Groet, Fokke van der lieuw