re [Friesland-genealogy] roelofke stevensr

  • van 't Zet
    Message 1 of 1 , Feb 26 12:11 PM
      Hallo groep,
      wie weet er meer van dit echtpaar en kan me verder helpen???
      Trouwregister Hervormde gemeente Drachten
      DTB nr. 624, 1674 - 1811
      Vermelding: Bevestiging huwelijk van 13 december 1772, Drachten
      Man: Geert Gerryts, Oosterwolde
      Vrouw: Roelofke Stevens, Noorderdrachten
      Gestandaardiseerde namen: GEERT GERRITS en ROELOFKE STEFFENS
      mij is één zoon bekend nl Steffen Geerts (van der Velde)
      alvast hartelijke dankBetty Eisinga

      Betty,
      dtb 4 kijk het zelf even na,
      Roelofje Stevens Noorderdrachten
      en 22 juni 1788
      Sweitze Jans, Oostermeer
      Geert Gerrits is dan waarschijnlijk overleden

      Steffen Geerts is gehuwd met Roelofjen Sjoerts Opslag,
      maar wanneer heb ik nog niet gevonden.
      Zij krijgen een zoon, Sjoerd Steffens van der Velde
      overleden 5 september 1898, Oostdongeradeel 79 jaar oud
      die met Geesje Wijbes Wildschut gehuwd geweest is
      groet
      Carla van `t Zet