Re: [Friesland-genealogy] Huijser (was: Onderzoek fam Feenstra en Posthuma)

  • Anthony Huijser
    Message 1 of 4 , Feb 2, 2003
      From: Nynke van den Hooven <nynkevandenhooven@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, February 02, 2003 10:24 AM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Huijser (was: Onderzoek fam Feenstra en
      Posthuma)

      Anthon,

      En komt de andere kant van de familie misschien uit de regio IJsselmonde?
      Ik ben nl. op zoek naar de nakomelingen van Klaartje Huijser, geboren rond
      1727 in IJsselmonde.
      Maar misschien moeten we deze beichtenwisseling dan in de Zuid-Holland-groep
      voortzetten.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.

[...]

        Ik heb je beloofd om het adres van de Familiesichting Huyser/Huijser te
        geven.

        Secretariaat: Margriet Huiser
        Debussystraat 3223 TE Hellevoetsluis
        Tel. 0181-31 94 62

        Ben je nog geen donateur van onze Stichting ?

        De gevraagde Klaartje Huijser behoort niet mijn tak.

        Succes

        Anthon Huijser Haarlem.
      • Anthony Huijser