onderzoek familienamen Hebbes Dijkstra en Mebius

  • PJ.Keijzer@xxxxx.xx.xxx
    Message 1 of 1 , Sep 11, 1999
      Hallo Friesland-genealogen

      Ik ben op zoek naar voorouders vanHebbe Ruurds Hebbes 1677 Leeuwarden en gehuwd met Antje.

      Tevens naar voorouders van Sije Minnes Dijkstra overleden 1-9-1824 te Oenkerk
      en gehuwd met Doetje Arends Ewal overleden 3-10-1824.

      En voorouders van Johannes Mebius overleden voor 1811 te Leeuwarden gehuwd met Klaaske Harmens Peges
      overleden 8-10-1811.

      Heel veel van mijn onderzoek is te vinden op
      www.members.tripod.lycos.nl/PeterKeijzer/index.html

      Mogelijk hebben jullie wat aan mijn gegevens en hopelijk hebben jullie enige aanvullingen

      Tot mails Peter