Re: [Friesland-genealogy] Nanningh/Nanne

  • A.G Musquetier
    Message 1 of 3 , Feb 1, 2003
      Hallo Jos

      Ik ben bezig met een index te maken op schippers die in het Provinciaal Bestuur Archief van Friesland voorkomen en kom de volgende Buisman tegen tot nu toe.

      Het zijn allemaal akten, brieven, vergunningen van deze.

      Buisman Derk Grouw Schip de Friso 1881

      Buisman Derk Grouw Schip de Friso 1878

      Buisman Derk Grouw Schip de Friso 1880

      Buisman Derk Grouw Schip de Friso 1884

      Buisman Derk Grouw Schip de Friso 1881

      Buisman Derk Grouw Schip de Friso (Sleepboot 1882

      Buisman Derk Grouw Schip de Friso (Sleepboot 1880

      Buisman Derk Grouw Schip de Friso (Sleepboot 1885

      Buisman Derk Grouw Stoomboot Sleepdienst 1878

      Als je hier copieen van wil kan ik die wel voor je maken.

      het provinciaal archief is altijd een bron van veel gegevens, vooral wat en waar ze wat gedaan hebben.

      Anton Musquetier