Re: [Friesland-genealogy] Alkema revisited

  • M.E.Vijverberg-Kalkema
    Message 1 of 4 , Jan 30, 2003
      Nynke,

      Wederom bedankt, maar ik denk dat je bij onderstaande inschrijving de
      moeders verwisseld hebt..
      Ik zal nog eens kijken in Delft (internet) en dan wordt het een mapje.

      Archieflocatie: Utrecht
      Toegangnr: 463
      Inventarisnr: 524
      Gemeente: Utrecht
      Soort akte: Echtscheidingsakte Nummer: 792
      Datum: 30-12-1908
      Naam man: Ale Alkema
      Naam vrouw: Bregtje Woerdeman
      Huw.ontb. bij vonnis Arr. rechtbank d.d.16-11-1908 Rotterdam nr.70
      Huw.gesloten Delft 27.7.1898

      Het huwelijk vond plaats te Delft op 27-07-1898 (acte 144). Hij is zoon van
      Ernestus Henricus Alkema en Joukje Ales Kragt. Zij kwam uit Wormerveer.
      Dit is dus duidelijk een andere Ale!

      Marjolijne

      Met vriendelijke groet,

      Marjolijne E Vijverberg-Kalkema