Re: [Friesland-genealogy] New poll for Friesland-genealogy

  • mr. Hein Walsweer
    Message 1 of 10 , Jan 1, 2003
      Vervelen we ons weer? Lol, oeps, sorry Andries :-)))))))

      Message 2 of 10 , Jan 1, 2003
        Herman en anderen,

        Mijn stelling was ook niet dat die familie-annonces niet geplaatst moesten
        worden, maar dat er prachtige doorzoekbare site's zijn, waar dergelijke
        berichten veel beter op zijn plaats zijn.
        Met censuur heeft het al helemaal niets te maken.

        Dat sommigen daar direct fel dan wel onfris op menen te moeten reageren is
        aan hen.

        Groet,
        Roelof

        Message 3 of 10 , Jan 1, 2003
          Wat u zegt, mijnheer Mulder, laten we ons vooral inhoudelijk met de materie bezighouden en het SCHREEUWEN aan anderen overlaten.

          En als u wilt stemmen dan kan dat via de hieronder geplaatste link:
          To vote, please visit the following web page:

          Nynke van den Hooven.
          Message 4 of 10 , Jan 1, 2003
            Sa it is mar krekt nou. Schreeuwen hoort niet in een chatroom. Dus caps
            uitzetten aub.

            VOOR, AL WAS HET ALLEEN OMDAT IK GE OH VAN LIEKELE EN ROELOF MEER
            DAN ZAT BEN

            harry mulder

            <knip>

            of: http://go.to/frgen .

          • Dr G. van der Wal
            Message 5 of 10 , Jan 2, 2003
              Tegen publicatie in groep. Wel middels ëigen"lijn".

              Gouke van der Wal