Re: [Friesland-genealogy] OT - Familieberichten Sneeker Nieuwsblad van 31-12-2002

  • Wilma Stroot-Schinkel
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2003
      Allereerst allemaal een gelukkig en voorspoedig 2003
      Ik lees als nieuw lid van jullie groep de berichten over en weer over nieuwe
      familie berichten.
      Misschien is af te spreken dat als iemand een bericht wat hem persoonlijk
      aangaat als storend ervaart dit kan aangeven zodat dit bericht als het zijn
      eigen familie is kan laten verwijderen.

      Groetjes Wilma Stroot